Jak nakupovat

Zde naleznete potřebné informace týkající se registrace, nákupu, zjištění stavu objednávky a způsobu platby a dopravy.

1) Registrace
Ve snaze zjednodušit a zautomatizovat celý proces objednávky, používáme jako hlavní kontaktní údaj pro registraci e-mailovou adresu. Svůj e-mail si každý pamatuje a je to výhodné hlavně pro zákazníka. Registrace je velice jednoduchá a nezabere více než pár minut.  
Při zaregistrování firmy můžete využívat mnoho výhod. Po zadání e-mailu a hesla si vytvoříte na našem e-shopu zákaznický účet. Na Vámi zadaný email bude zasláno potvrzení o provedené registraci. Díky této registrací získáte automatické zasílání informací o akčních nabídkách a novinkách, které můžete kdykoliv jednoduše zrušit v zákaznické sekci. Dále získáte lepší ceny a dopravu zdarma při objednávce nad 3000 Kč bez DPH. Pokud u nás alespoň jednou nakoupíte, veškeré údaje, které jste zadali, se uloží do vašeho osobního adresáře. Při dalším nákupu jednoduše adresu zvolíte a nemusíte údaje vyplňovat znovu. Po objednání zboží Vás budeme informovat o stavu Vaší objednávky.
V našem eshopu můžete nakoupit i bez registrace, ale nezískáte výhody jako registrovaný zákazník.

2) Nákup a průběh objednávky
Zboží je zařazeno v odpovídajících kategoriích dle doporučené struktury Edding a dále je logicky a jasně rozřazeno do podkategorií pro snadné vyhledání zboží. Požadované zboží můžete najít také pomocí fulltextového vyhledávání. Stačí zadat požadovaný produkt, např.: Edding 750 do políčka pro hledání, poté se zobrazí odpovídající produkty.
Pokud se zboží vyrábí ve více variantách, umístili jsme zboží do přehledné tabulky, abychom Vám ulehčili orientaci. Nakoupit určitou položku můžete stisknutím tlačítka "do košíku" na příslušném řádku. Chcete-li více kusů, změňte v kolonce číslovku 1 na potřebný počet kusů.

U produktu, který se dá znovunaplnit nebo vyměnit hrot uvádíme toto zboží jako "Související zboží" nebo podobné zboží se stejnými nebo podobnými vlastnostmi je v záložce "Alternativy".
 V případě, že máte vybráno zboží, jednoduše přejdete z košíku do pokladny a ve třech krocích snadno dokončíte objednávku. V prvním kroku budete vyzváni k výběru platebních a dodacích podmínek dle Vašich preferencí. Ve druhém kroku si vyberete mezi nákupem na firmu nebo běžným soukromým nákupem a vyplníte potřebné kontaktní a dodací údaje pro správnou fakturaci. Vaše údaje budou uloženy v adresáři a můžete je v budoucnu kdykoliv použít. Správnost objednávky zkontrolujete a jednoduše potvrdíte ve třetím kroku. Poté bude na Vaši emailovou adresu zasláno potvrzení Vaší závazné objednávky. Celým procesem Vás budou provázet nápovědy označené symbolem rozsvícené žárovky.


3) Skladová dostupnost
Skladová dostupnost je udávána jako počet dnů od objednání kdy můžete očekávat zboží u Vás. Zboží se skladovou dostupností 3 dny máme skladem a po přijetí objednávky je v nejbližším možném termínu předáno přepravní společnosti k expedici.
Zboží se skladovou dostupností 14 dnů je skladem u výrobce. Zpravidla se jedná o méně prodávané položky. V některých případech může být tato doba dodání nižší.
Uvedený počet dnů platí při platbě na dobírku. V případě platby bankovním převodem je termín dodání zboží ovlivněn termínem uhrazení platby. Zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet.

4) Doprava a platba
 Zboží je standartně dodáváno prostřednictvím přepravní společnosti PPL a to za následujících podmínek:

PPL - Professional Parcel Logistic

  • Řidič Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání. Oznámí přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti 
  • Zásilka Vám bude standardně doručena v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení, Vám bude zanecháno oznámení a balík se pokusí přepravce PPL doručit ještě jednou následující pracovní den.
  • Hmotnost balíku je omezena do 50 kg.
  • Zásilka bude doručena následující pracovní den po vyexpedování zboží (předání zboží přepravci).
  • Zboží můžete zaplatit bankovním převodem před expedicí nebo dobírkou při převzetí zboží. 


Převzetí a reklamace zboží
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě. Pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic).


Cena dopravy a dobírky

  • Cena dopravy u registrovaných zákazníků je obsažena v ceně zboží při jednorázové objednávce nad 3000 Kč bez DPH.
  • Při objednávce nižší než 3000 Kč bez DPH je registrovaným zákazníkům účtováno dopravné ve výší 100 Kč bez DPH.
  • U neregistrovaných zákazníků je účtováno vždy dopravné ve výši 100 Kč bez DPH.
  • Při platbě na dobírku je vždy účtován poplatek ve výši 30 Kč bez DPH. V případě platby bankovním převodem není tento poplatek účtován.


Platební podmínky
Platbu za zboží je možno provést následujícími způsoby:


Platba na dobírku
Zboží zaplatíte až při přebírání zboží od dopravce. Tento způsob platby zkracuje dobu dodání k Vám, protože není nutno čekat na připsání Vaší platby na účet.

Platba bankovním převodem
Po obdržení objednávky Vám zašleme zálohovou fakturu s číslem účtu a variabilním symbolem pro správné přiřazení Vaší platby. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet vedený u Komerční banky. Zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet.